2013. május 11., szombat

Kertfejlődés update

Az elmúlt napok bőséges esőinek köszönhetően hirtelen fantasztikus burjánzásnak indult a kert. Minden rengeteget nőtt, a saláták már fogyaszthatók, rengeteg rukkola van, a fűszernövényeket pedig nem győzöm nyesni és használni. Annyi palántát ültettem már el, hogy lassan egy négyzetcentiméternyi szabad hely sincs csepp kertemben.



Múlt heti szerzeményem a pak-choi. Kiváncsi leszek mekkorára fejlődik nálam. Még nem próbáltam korábban, de állítólag nagyon jókat lehet belőle csinálni.


Hosszas várakozás után a kapricserje is növekedésnek indult. Hm... most nézem, hogy lehet mégsem az lesz ez, hanem valami gyom??? A levelei cseppet sem hasonlítanak a kapriéra... Lehet hogy átvertek ezzel a maggal. Azért reménykedtem, mert a két cserépben két egyforma növény fejlődik. Na majd meglátjuk, hogy gyomot vagy kaprit nevelgetek...


Szintén múltheti piaci termés, nagyon kedves ősparadicsom termelőtől vásároltam, aki végigmért, majd megállapította, hogy valami elfajzott városi kertész vagyok és közölte, hogy locsolni azért kell :).


Salátaföld. Ma kiegyeltem a saját vetésű tépősalátát, hogy a jobb oldali salátasorba legyen utánpótlás ha elfogynak. Azt tervezem, hogy addigra megnőnek szép nagyra és aztán megint újra vetek. Reményeim szerint egész nyáron ehetem majd a saját salátákat.


Rukkola: most így néz ki, nagyon finom, már többször megcsipkedtem salátához. Mindössze három hét alatt nőtt ekkorára.


Lollo- és tölgysaláta, egy kis rosso-val, petrezselyemmel és hagymával a háttérben.
Nekik is nagyon jót tett az eső.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése